Permulaan Entri (Awan-Awan)

Bismillahhirrohmannirrohim.
Ini adalah permulaan enti bagi blog Awan-Awan.
Kenapa dinamakan Awan-Awan ?
Saya mengandaikan Awan adalah sesuatu ciptaan Ilahi dan ianya sentiasa diatas, berada di mana jua kita berada, sentiasa putih adakalanya merah, jingga, hitam,biru n kelabu.
Apapun maksud sebenar Awan ini dipetik dari :
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.


Awan kumulus
Awan ialah gumpalan wap air yang terapung di atmosfera. Ia kelihatan seperti asap berwarna putih atau kelabu di langit








Apa yang saya harapkan daripada blog ini, selain dapat mengemukakan isihati, fikiran dan perasaan saya:
Harapan saya agar blog ini dan tulisan-tulisan serta idea saya :
  1. Memberi manfaat kepada sesiapa jua yang inginkan sebarang informasi yang berkaitan
  2. Tetapi tidak mengizinkan perlakuan "copy & paste" tanpa keizinan untuk sebarang teks atau gambar
  3. Membantu dan memudahkan sesiapa jua dalam konteks maya ( percaya Allah membantu memudahkan dalam sebarang urusan saya bilamana saya membantu memudahkan urusan orang lain)
  4. Sebagai rujukan pada masa akan datang kepada diri sendiri dan sesiapa jua (bagi yang bermanfaat)
  5. Salah satu cara (bersillaturrahim) mengumpul kawan-kawan baru di alam Maya dan biarlah menjadi kawan di alam realiti sampai ke Jannah !
  6. Blog sebagai salah satu medium untuk menggali pendapatan pasif yang dapat menambah pendapatan
  7. Salah satu Medium untuk bekerja, beribadat dan pencambah produktiviti dan kreativiti diri.

0 comments: